نسیما

تو را بدون تو چگونه پیدا کنم ؟

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

دلم برای خودم ،آن خود دست نیافتنی ام تنگ می شود .آن خود آرزوهایم که گاه گیج و مبهوت از زیر دست و پای این همه عادت و مستی بیرون می آید و سرک می کشد و بعد دوباره غرق می شود .

دلم برای خودم که از آن توست تنگ می شود ، دلم تنگ می شود .

نشسته ام و خستگی زمانه را بر پاهای خود دیده ام و به آن همه پاکی معصومانه نگاه می کنم که در این راه از کوله بارم افتاده است .

دلم برای تو که منتظرم کنارم نشسته ای تنگ می شود.

رنگ زمان گرفته همه آرزوهایم و من آلوده شده ام ،آلوده زمان . 

روحم را بسته ام به سنگ بی رحم زمانی که برای آن جز سختی و فشار هیچ نیاورده است. 

مرا برهان ...آزادم کن که باز به بندگی زمانه رفته ام 

دلم برای تو که آزاد آفریده ای ام تنگ می شود .

  • نسیما ...

نظرات (۱)

خود دلتنگی!
پاسخ:
بله دلتنگی برای آن خودی که همیشه دنبالش می گردیم..درون خود و گاهی بقیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی