نسیما

همه دنیا رفته است...

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ق.ظ

تو که نیستی هیچ چیزی سر جایش نیست. قلبم را با خود برده ای و چگونه بدون قلب زندگی کنم.

وقتی نیستی همه دنیا هم رفته است و من درون یک حباب خالی شناورم. وقتی نیستی می فهمم همه لحظات من پر از بودن های تو شده ...

وقتی نیستی من هم به خیالم نیستم . گیج و سرگشته و پریشانم . هر اتفاق بدی می افتد فکر می کنم اگر بودی اتفاق نمی افتاد یا حداقل قابل تحمل تر بود و با دیدن هر اتفاق خوبی به این خیالم که جای لبخندهای تو در این میانه بدجور خالی است.

وقتی تو نیستی لبخندهایم تلخ است و پر از تمنا برای دیدن دوباره ات.

وقتی تو نیستی همه دنیا با همه شلوغی اش خالی می شود 

منتظرم برگرد.

  • نسیما ...

نظرات (۱)

« بی همگان به‌سر شود ، بی تو به سر نمی‌شود»
پاسخ:
بله .
شعر دقیقا همه آن چیزی است که همه حال آدم را یک جا تویه چند کلمه می نویسد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی